Bildpedagogik och media.

Idag har vi haft informationsmöte om våra inriktningar för våren. Det var SKITSKOJ! eller alltså, inte jättekul att gå igenom kurs för kurs bara på papper, men shit vad jag är peppad nu! Vi kommer vara runt 10 pers som läser inriktningen ihop och ah. :D

Om det är någon som missat eller glömt vad jag läser så är det Lärarutbildning inom Bildpedagogik och media riktad mot grundskolans yngre åldrar. (aka bildlärare i klass 1-6)

I vilket fall har jag massvis med inspiration och kommer ihåg vad jag gör här. Ska bli skönt med lite ämnen som jag faktiskt är genuint intressarad av. Visst Naturvetenskap är sjukt intressant, men inte så ingående som vi läser det nu. Känns inte så relevant för mig som inte ska jobba med ekologi eller biologiska evolutionsteorier...

En bild på vår byggnad. Fast för väldigt längesedan ^^

Det är nu en stor gul byggnad som delas av Bildavdelningen på LNU, Läkarhuset Kronan och Södra skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0