Har nog inget minne, alls.

Eh, ja alltså. haha! Jag är så sjukt smidig. Planen var ju att åka in till Kalmar för att julklappsshoppa och träna. Jag packade min gymväska och handväskan. Går ner till bussen, drar mitt busskort och sätter mig ner. Känner att det är något som fattas. Gymväskan var kvar hemma i hallen. Smidigt Emelie. Så det blev en rätt kort vistelse i Kalmar idag , från en heldag till tre timmar.

Har köpt alla julklappar nu! Till Mamma, Emil, min bror och secret Santa-klappen. I Emils familj gör vi så att vi lottar vem som ska köpa till vem så slipper man köpa sju paket. Jag ska köpa något lite till de närmsta kompisarna med, men det får bli var det blir känner jag.

Nu ska det diskas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0