Julmust och saffransskorpa.

Jag har fortsatt min svtkväll med ännu mer svt. Efter På Spåret började ju Skavlan. Det är första gången jag ser det från början, andra gången jag ser på det någonsin. Måste säga att Luuk och Lindström skötte På Spåret bra. Jag har alltid älskat Oldsberg och framför allt älskat Björn Hellberg (f.ö träffade/såg jag honom i Växjö i somras) men de nya programledarna gjorde ett bra jobb!
Tillbaka till Skavlan så har jag aldrig tittat på det förut eftersom jag inte förstår vad han säger men idag får man bara inte missa det! Gästerna ikväll är Herman Lindqvist, Henrik Schyffert, Fredrik Lindström och några till. Bara de nämnda jag känner till och det är människor som etsat sig fast hos mig på något sätt. Tre mysiga män helt enkelt.
En himla tur att programmet är textat dock!

Till mitt tvtittande dricker jag julmust och äter saffransskorpa som Lisen har bakat. Hon skickade med Emil några igår kväll när han var där och tittade på Narutofilmer. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0