Ung och bortskämd.

Jag vet inte vad jag ska säga. Blir alltid lika tom på ord när jag ser detta program. Grejen är ju att de är inte ensamma, varje dag så är det något barn som går mot den här framtiden. Jag ska inte säga något om barnuppfostran eftersom jag inte har något eget barn men ändå. Sånt här stör mig, likaså överviktiga barn. De som äter mer snabbmat än hemlagat. Många säger att de köper färdigmat eftersom det är ont om tid och ork. Dock så leder ju hälsosam mat till mer energi. (om man inte äter absurda mängder förstås). Hämtmat betyder väl inte samma sak som snabbmat eftersom du kan "hämta" sushi, wok, husmanskost och annat. Där klämmer väl tiden bara antar jag?

Nä, nu ska jag sluta vara moraltant. Jag har som sagt inte några egna barn och har inte upplevt det livet. Tycker dock att de som inte håller med mig ska titta på det här klippet och sen berätta för mig vad som är friskt med detta barnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0