Drama?

Higgins, alltså. Jag får nästan alltid ett samtal eller sms när mina vänner har vart ute och festat i Gislaved. Inget illa med det, det är ju kul att de är ute och har kul :) Nu däremot är jag rätt orolig, Emil är hemma och var ute igår. När jag vaknade idag på morgonen hade jag ett sms från honom och ett missat samtal från en kompis. När detta händer är min första tanke "vad fan har hänt nu"?!
Vet att jag kommer behöva vänta i några timmar till för att få svar på om något hände igår eller inte. Hoppas att de bara saknade mig :D



Kommentarer
Postat av: louise

märkte inget drama där igår. Såg emil o han såg ut att ha trevligt XD

2010-11-06 @ 14:02:39
URL: http://becauswhynot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0