Chips!

Hooohoo!
Nu är det lördag och jag äter chips direkt efter att jag fått i mig morgonkaffet ^^

Planen för idag var att åka in till Kalmar och kolla på DM i Judo, men det är för dyrt för mig att åka in en så kort stund som det hade blivit. Fick ju bara tag i en av klasskompisarna igår, som dessutom inte kunde ses, så kändes sådär att slänga ut en hundring i onödan >< Så sjukt jävla tråkigt att ens vänskapsrelationer ska behöva lida pga dålig ekonomi. Skulle träffat och hejat på en kompis som står mig väldigt nära men som jag knappt har någon kontakt med för att båda har flyttat.

Iaf, blir till att plugga sen efter lunch. Innan dess ska jag och Emil ner till Jysk för att kolla på lampor, gardiner och handdukar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0