Födelsedagshelg <3

Förlåt att jag inte skrivit något på flera dagar men har valt att prioritera gäster som vart/är här i helgen ^^
I fredags så var det ju min födelsedag, hade skola på morgonen sen kom Lawlo, Emil och Ämma in till stan och åt sushi med mig :3 åhåhåhåhåhå!
Fick en tårta av Louis som jag satt och åt på sushistället. Kändes lite stört, men hon hade frågat i förväg om det var okej och det var det ju tydligen ^^

Efter sushi gick vi omkring på stan och tittade, fikade på Kullis och sen kom Kalle. Då shoppade vi lite kläder till Emil och jag fick ett par jättefina strumpbyxor av Karl. (har de på mig nu f.ö) På kvällen kom Slabbe och sen drog vi hem till Simon's, en klasskompis, föräldrahem och förfestade. haha ja, jag handlade ju själv på Bolaget :D.

Drog till Nybro tidigt som fasen, men det var kul, skönt och en allmänt fin födelsedag. :)
Tack för alla grattis btw <3


Igår var bara en allmänt soft och mysig dag. Jag mådde rätt kasst på eftermiddagen men hade visst glömt äta lunch så det var ju inte så konstigt.
Wicke var här igår med och fikade. Som sagt, en allmänt mysigt dag :)

Idag ska jag försöka skriva mitt tal, men det blir inte förrän Slabbe har åkt hem. Kan inte riktigt koncentrera mig när vi har gäster här, även om det är Emils kompis ^^


Presentlista:
  • Halsband av Emil
  • Äkta sjalar från Afghanistan av Louis/Igor
  • Kokeshidocka av Slabbe/Jenny
  • Strumpbyxor av Kalle
  • Två böcker av Wicke
Jag är nöjd med en väldigt bra, rolig och mysig helg. Hoppas att alla andra har haft det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0