Halloween.

Alltså, vad ska man klä ut sig till imorgon? Emil och Kalle har varsin idé enligt gemensamt tema. Om jag ska följa deras tema behöver jag ett par jeansshorts, gul tshirt och hängslen, jag har inget av dem. Får väl helt enkelt se vad det blir för min del...

I vilket fall som helst ska mitt psykologipaper in imorgon 16,00. Jag har renskrivit två av åtta frågor, besvarat sex av åtta så det ska bli spännande att se hur detta slutar. Har inte fått något gjort sen fyra-tiden idag. Då började jag mixtra med bilderna, sen systemet och hämta Kalle. Vi har ätit tacos och snackat skit, jag gav upp att vara social och fortsatte spela Chrono Trigger. Nu har jag iaf öppnat upp paper't igen men inte skrivit något..

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0