Music maestro!

Nu har ju bandsläppen inför festivalsommaren 2011 börjat komma. :D
Sweden Rock har en släppt artist och det är ingen mindre än The Prince of Darkness, Ozzy Osbourne! Peace and Love har släppt tretton artisten, bland annat Oskar Linnros, Kapten Röd och även The Sounds. Kan ju lova att jag är minst lika peppad på Ozzy som på Sounds <3

Andra festivaler som är på g med bandsläpp är Getaway Rock som släpper i natt, Siesta! har ännu inte släppt något eller gett något releasedatum. Rockstad Falun däremot har redan en affisch med stora namn som Sabaton, Raubtier och dylikt ^^

Jag hoppas att nästa sommars festivalupplevelse blir minst lika bra som årets! Jag var ju på Sweden Rock för första gången och det var något utav det härligaste jag varit med om, bra folk, bra stämning och bra sovplats. Jag åkte ner med Robban och några andra, då okända, killar. Vi sov vid en stuga som tillhör Sunkens familj. Folk sov inne i stugan, friggeboden, i en bil på parkering precis utanför. Jag sov tillsammans med Lollo, Robban och Mike i en husbil medan några andra sov i en husvagn. Det enda som skulle gjort allt mycket bättre hade ju vart lite mer sol och lite mindre kallt.

Bara för att jag längtar så kommer en liten bildbomb från Peace and Love -09 och Sweden Rock -10!






Kommentarer
Postat av: lollo

jagh ar varit så sinnes sjukt sugen p åfestival p åsenaste tiden, nu blev det ju inte direkt bättre, GAAAH!!!

2010-10-28 @ 23:33:00
URL: http://becauswhynot.blogspot.com
Postat av: Alex

Du är ju inte den enda som är sjukt sugen på festival :D Nu har srf släppt saxon också :)

2010-11-03 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0