NCIS.

Nu har Emil kommit hem och vi har ätit lunch och sånt. Vi har ju blivit riktiga suckers för NCIS, är inne på sjätte säsongen nu. Vi har två avsnitt kvar på den och sen blir det att se den sista säsongen. När jag tänker på att serien snart tar slut blir jag tom. Vad ska jag göra alla dem timmarna i veckan som jag har lagt på NCIS?
Ge mig ett förslag någon?!

Som jag skrev innan har jag skrivit ut en massa papper, närmare bestämt ca 130 stycken. Och ja, som tur är finns det fortfarande färg kvar i skrivaren. Kändes rätt konstigt och skevt att fylla på papper fyra gånger bara för att "skriva ut lite skolpapper"....

Resten av dagen så ska jag försöka dammtorka lite och kanske börja läsa något av de häftena som blev. Inte det roligaste kanske, men det känns så bra när man faktiskt har åstadkommit något. :)




(Här skulle egentligen varit en bild på det jag skrev ut idag och en på de kompendium jag ska läsa över helgen men kameran dog så jag kan inte föra över bilderna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0