Schnitzel och psykologi.

Fin rubrik känner jag :D haha!

Emil var jätteduktig och stekte schnitzlar. Tror att köttbiten var märkt 1,7 kilo så vi har en del mat över så att säga.. Det var jättegott i alla fall, vi hade potatismos till (som jag gjorde, för jag är kickass på att göra potatismos)!
Innan och efter vi åt satt jag och läste psykologiföreläsningarna, eller åhörarkopiorna rättare sagt. Vet att vi har en uppgift på detta men jag har inte riktigt tagit reda på vad det är för uppgift, ska stämma av med de andra imorgon. Känns som att jag ligger en dag efter i pluggandet T_T

Imorgon ska jag stanna kvar i stan och spana skor och jeans! Kom på att vi har ju New Yorker här i Kalmar. Där kan man ju hitta både det ena och det andra. Köpte en skitsnygg kjol där i våras till exempel. Fick dessutom rabatt på den för det var en liten fläck på den, som iofs inte syns men fläck som fläck tänkte jag och antijantelagade mig i butiken.. ^^

Nu ska jag titta på något avsnitt till av Americas Next Top Model innan det blir sovdags.

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: pia karlsson

puss,saknar dig!

älskar dig...

sköt om er ordentligt :)

kram/mamsen

2010-10-26 @ 08:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0