Snor och hår.

Heeey!
Idag är halsen ännu värre, fast jag är mer klar i huvudet <3 Ska bli spännande att se vad läraren säger när jag går fram och viskar en argumentation...

Varför står det hår i rubriken?
Jo det är så att vår dusch är en sån där man står i badkaret. I badkaret finns en plopp SOM INTE GÅR ATT TA BORT! Den sitter fast i badkarskanten med hjälp av ett snöre och du kan inte lyfta bort den från hålet för den sitter fast i en liten skena i hålet. What is up med det liksom?!
Iaf, jag stod och duschade och märkte att hela fötterna var under vatten så fick stänga av duschen så att vattnet hann rinna ner osv osv. Sen skulle jag rensa skiten, åh fy fan! Så sjukt äckligt!

Nä, nu blir det frukost och ett försök till att prata i mer än två sekunder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0