Syyyyk!

Sitter hemma och är sjuk >< Hoppas att det inte Kalle som har smittat mig, han har visst lunginflammation.

Iaf, har inte bloggat något eftersom det blev en rätt lång dag igår, var hemma vid elvatiden och däckade direkt. Steg upp idag och mådde piss, hemtentade och sen sov jag lite till.
Mår bättre nu men fortfarande inte okej. Sitter och skriver på ett tal jag ska ha imorgon. Funderar på vad mitt andra argument ska vara. Har det första och det tredje, men måste ju ha ett i mitten med :p
Hoppas att rösten kommer hålla imorgon så att jag kan genomföra det.

För övrigt kan nog nudelsoppa vara det bästa som finns när man är sjuk och hungrig! :D


Kommentarer
Postat av: Anneli

Men lilla stackarn..hoppas du kryar på dej nu när du ska komma hem. Syns snart gumsan...Kramis!

2010-10-12 @ 18:57:34
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jaa dom har ju dåligt självförtroende själva med tanke på att dom varken vågar stå för sina åsikter och försöker trycka ner andra.

2010-10-12 @ 20:46:12
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0