Tentor.

Har ju hittills haft en tenta, en uppsats och två muntliga anföranden i skolan. Klarade det första talet, fick göra om det andra men klarade det galant på andra försöket. Tentan vi hade var i form av en hemtenta och den har jag nu fått godkänt på! Likadant med uppsatsen :D Fick reda på detta idag och hjärtat började slå som fasen!

Det har känts bra i skolan, jag har tyckt att jag förstått allt men har ändå varit väldigt osäker på om det verkligen inte skulle vara svårare? Det känns så himla skönt att faktiskt ligga på rätt nivå och ha fått det bekräftat.

Kommentarer
Postat av: pia karlsson

Jag vet att du kommer att klara detta så bra, så bra gumman :)

älskar dig så mycket <3

kram och puss

2010-10-23 @ 16:48:27
Postat av: Anneli

Grattis gumsan! Vet väl hur duktig du ä....Ha dä godis. Kramis från gamla moster!

2010-10-23 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0