ZzzZzz

Trött som bara den idag. Vet inte vad det är med mig, har vaknat flera dagar nu och haft huvudvärk som inte släppt på hela dagen. Kan vara att jag har sovit konstigt för jag har haft ont i nacken när jag har ont i huvudet. Tror jag ska smsa Edvin och be honom om tips! Det är en vän till Emil och mig som startade eget för ungefär 1,5 år sedan. Han är en jätteduktig massör och kan mycket angående kost och träning också. :D

I veckan ska jag försöka hitta ett par vinterskor och ett par nya jeans. Skor måste jag ha, har inte använt ett par riktiga vinterskor sen jag var liten. Tre par av mina CM har nu gått sönder i grenen och ett par är snart där med... :/

De gröna är från H&M och de blå är från Cheap Monday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0