Go go go!

Ooohej!
Nu tänkte jag dra en liten uppdatering ang. mina studier! I onsdags åkte jag som sagt hem till Anderstorp och totalt sket i skolan men nu är det ingen fara längre.
Innan jag åkte hann jag kleta lite färger på min tavla och nu är den klar. Jag blev färdig runt 10,30 i morse. Jag kan inte förstå att det gick så bra för mig! Första gången jag stod vid ett staffli och man kan se vad tavlan förestället ;D

Idag hade vi introduktion i Material och metodik. Vilket på svenska betyder att vi ska börja laborera med saker som man kan göra i skolan inom färg och form. Det ska faktiskt bli väldigt kul!

Ska nu börja skriva lite på min workbook-komplettering, jag hade ju totalt glömt bort perceptionsdelen vi började med i förra kursen...

Ps. Bilder på tavlan kommer lite senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0