Sommaren 2009.

Tog precis ett glas vin och gick ut och rökte. Jag dricker inte något fancy utan snarare tvärtom, varm&kall.

Jag kom att tänka på en trevlig kväll för snart två år sedan. Att jag kan bli så fylld av glädje av två timmar som bestod av ren och skär mobbing, man kan ju inte vara vettig i skallen om man dricker ett vin som smakar bullar sa dem. Några utav de finaste vänner jag har.

Allt började en lördag eftermiddag.
Jag fick lära känna fyra av de roligaste personerna jag vet, varav två jag numera räknar till de närmaste jag har.

Sommaren 2009 var fylld av alldeles för mycket vin, skratt, tårar. Jag fick många nya vänner och fina minnen.

Det finns mycket mer att säga om den här sommaren men det är den bästa sommaren jag hittills har haft.


Let the madness begin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0