En lång natt.

Någon gång runt fyratiden somnade jag, vaknade igen vid klockan sex och ännu en gång vid klockan tio. Jag har börjat drömma mardrömmar och jag vet inte varför. Jag hatar det, visst för vanliga mardrömmar men jag har aldrig vart med om såna här läskiga förut! Scaring the shit outta me! ><


Meeeeeeeeeeeeen


Mamma var hemma en sväng och lämnade hundarna och lite matpengar. Ikväll ska jag hem till Jessi för att fika lite och innan dess ska jag packa upp mitt sommarhem aka den gröna resväskan.

En bild från när vi var ute på äventyr och inte riktigt visste var vi var. Röda faran blev faktiskt min vän ett tag!

Kommentarer
Postat av: elin

Kul hörrö ;)



<3

2011-08-16 @ 22:20:03
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0