Faluns djupaste skogar.

Nu sitter jag i en skog utanför Falun, väntar på att Alex ska vakna till liv. 

Förra helgen var det fina dalmas-gänget nere i Småland och vi tog vår vana för givet och blev fulla och hade det sjukt trevligt hela helgen. Jag var bland annat på Sigges för första gången i hela mitt liv, blev irriterad tack vare deras dåliga drinklista men blev sjukt glad igen när vi hittar Krapp på trubadurscenen vrålandes 800 grader och vevandes med sin tshirt!
På söndagen begav vi oss uppåt landet, de andras hemtrakter och min längsta tripp i sommar. Vi satt fem pers i Alex lilla BMW utan ac. Inte så coolt men det gick!
I veckan som gått har jag försökt åka vattenskidor med Alex och Anton, vart ute med Alex och Adam på flotte, spelat Munchkin inne i Borlänge och fått en liten personlig visning av herrgården som tillhör Alexs släkt. Just det! Vi har åkt en del fyrhjuling också, jag konstaterade att det är som en blandning av att åka mc och rida.
Ikväll blir det grillfest på udden och imorgon måste jag ta tag i det där med hembiljetten!
Alex åker lite skidor.

Manlig kärlek i Sebjörnarp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0