Hundvakt!

Alltså ah, mamma är i stugan och brorsan är i Gislaved så jag är fast med hundarna. Jag tycker det är skittrist! Jämt! Meeeeeeeeeeeen de är inte så tokiga ibland. Nu gör de cirkuskonster och hoppar fram och tillbaks, snurrar runt osv! Innan jag skulle ge dem mat gick jag och letade och ropade på Ari för hon var totalt väck. Jag började få lite lagom panik efter fem minuter och inte en syn av någon liten päls.
Jag ställer mig och börjar frenetiskt leta under soffkuddarna (hon tycker om att gosa ner sig) samtidigt som jag ropar på henne. Helt plötsligt känner jag hur något kittlar mig på hälen. Då visar det sig att hon har gömt sig under bordet och orkar liksom inte gå ut därifrån så hon slickar mig på foten för att lugna ner mig xD
Min söta lilla babbbbbbyyyyy <3


FIIIIIIIIIS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0