Morrn!

Vaknade för första gången på över två veckor hemma i min egna säng. Känns rätt skönt även om jag saknar allt folk jag har träffat de senaste veckorna! Framför allt saknar jag de där härliga långfrukostarna där tiden gick åt att titta ut över sjön från altanen. Ikväll kommer jag nog att sakna känslan av att kunna gå och hämta en näve hallon från trädgården eller känslan av att ha två fladdermöss två meter bort som jagade insekter medan vi skulle bada.
Jag har inte gjort allt för mycket häftiga grejer den senaste tiden men jag har däremot förstått vad jag behöver. Jag tror att vi alla behöver lite lugn då och då, för att kunna slappna av och för att kunna tänka.
Det var inte förrän sista dagarna uppe i Falun som jag kontinuerligt hade koll på min mobil och de där mobilfria dagarna kan ha varit något av det bästa jag upplevt. Att inte behöva bry sig om vad som händer runt om i landet och världen.
Jag ska försöka komma ihåg hur bra jag har mått den senaste tiden och påminna  mig själv om att jag behöver ta det lugnt ibland med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0