Myshelg!

I fredags trodde jag att det var torsdag så lite hastigt och lustigt fixade jag i ordning mig för att åka in till Robban. Efter ett tag hemma hos honom ska vi gå till Dennis och träffa honom, Lotti och Robin. Det blev mycket musiksnack eftersom både Robban och Robin är musiker och bla bla men sjukt mysigt att träffa Robin igen. 
Sist vi sågs var i Mars veckan innan han åkte hem till Adelaide, nu åker han hem igen på tisdag så ah.. Var mysigt att få träffa honom en gång iaf :)
Efter många om och men fick jag med mig Robban till Higgins där vi träffade Nicke och Lollo utanför. Stackars Nickes späda kropp! Han lyfte upp mig i famnen och snurrade runt, trodde pojkspolingen skulle gå av på mitten! haha
Igår var också en väldigt bra dag, jag låg och var bakis fram till halv fyra för att sedan städa undan eftersom Lollo, Eddie, Jessi, Emil, DB och Rolle skulle komma hit på lite avskedsöl.
Vi hade en riktigt trevlig kväll och jag är så sjukt glad över vilka vänner jag har i mitt liv!
Nu ska jag våldgästa "min" och Jessis lägenhet och titta på RAW-sm med Emil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0