Packdag.

Japp, idag skulle ju vara en dag i packningens ära. Jag började för en timma sen! BRA EMELIE!
Dagen har bestått av hundrastning, kattkikande och lunchmys med Jessi. Sen blev det eld i min bak och jag svängde iväg till Gislaved. Väl där fotade jag Stormhold när de repade och sedan tog de en paus och vi vandrade runt för att ta lite bandbilder. Det var väldigt spontant men jag tror att det finns några att nöja sig med iaf :)

Ehhhhhhhh....
Så nu har jag i alla fall varit nere i källaren och sorterat från typ tio flyttkartonger till en kartong, en back att ha under sängen plus två stora plastkassar fyllda med en tavla, sängkläder och handdukar...

JUST DET! Måste sno ett täcke av mamma att ha i Nybro! :S


Det enda jag kommer sakna med gamla lägenheten är utsikten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0