Snälla vänner.

Sanna var snäll att påpeka mitt lilla fel, hade skrivit Life istället för Live så nu är det åtgärdat. Känns bra med personliga korrekturläsare :D
Sitter och har precis ätit lite skorpor och ska nu börja dricka mitt te. På tv'n är det 300, var sjukt längesen jag såg den filmen så det är väl på tiden att jag ser den igen. Förutom det så lyssnar jag på lite U.D.O och pratar med Alex, planerar hans nästa tripp till Småland. 
Det ska bli riktigt fint! Nu behöver jag bara komma på vad jag ska ha för kläder på mig till Jessi och Maddes fest. Hmm... Svart, vitt och finklätt. Inte min grej men det löser sig nog!
Lite mer 300 och sen blir det Top Model för hela slanten!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0