VFU!

GOSH! What a day! haha
Jag gick seriöst i morgonrock fram till klockan två-tre, bodde i sängen förutom när jag duschade och lagade/åt lunch.  Sen helt PANGBOOM kom Emil på kaffe och vi ryckte tag i livet och flyttade ur vår gamla lägenhet, körde hit mat, åkte och handlade, letade upp min vfuplats, körde hit och hämtade mat, åkte till Emils nya och packade in honom. Sen kom jag hem, lagade mat, kastade i mig en portion, pratade med Clibbe samtidigt som jag packade väskan inför imorgon, valde kläder och gjorde mig redo för att sova.

Nu står klockan på 06,15 och nästa vecka kommer börja och sluta fint! Den börjar med små ettakluddare och slutar med 55-årsfest och besök av Alex! :)


Kommentarer
Postat av: Alex

Yeay!! Det kommer bli bäst :D

2011-08-29 @ 16:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0