Where is my mind.

Alltså på något sätt är jag ju seriöst helt skev! Igår morse var den mest välplanerade morgonen jag varit med om, en person med autism hade njutit åt all min struktur! Idag är så slappt, jag glömde sätta igång kaffet med det samma, visste inte vad jag skulle ha för kläder men nu sitter jag fullt påklädd och färdig. Jag ska äta upp min macka, dricka mitt kaffe och borsta tänderna. Jag har en halvtimma på mig att göra det..
Vad gick fel? Eller rätt snararae sagt?

Jag tror att vi ska ut i skogen idag och plocka lingon. Kul. Mina kängor är i Anderstorp och barnen har lärt sig att det inte är farligt att fånga grodor. Jag känner att panikattacken är nära T_T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0