Wild child, minitält och allt annat!

Vet inte vart jag ska börja meeeeeeeen ah. 

Efter festen på udden så hade vi kräftskiva dagen efter. Det var jag, Alex, Alexs kusin Adam och två kompisar till dem som heter Jerker och Pelle. Vi fem lyckades stöka till det ordentligt! På söndagen fick vi pizza utkört till Heden och allmänt dog i soffan. De två sista dagarna i skogen var inte så händelserika mer än att jag och Alex tog med fyrhjulingen ut på äventyr och tittade på varggropen i deras skog. 

På onsdagen åkte vi ner till Stockholm eftersom föräldrarna Fahlvik/Mattsson skulle flyga luftballong. Det blev inte av på grund av det dåliga vädret så jag och Alex mötte upp Sanna istället och strosade runt lite i stan. Kvällen avslutades på en liten pub tillsammans med Anita och Lasse. Sjukt mysigt!


Torsdagen bestod av lite mer flängande då jag och Alex åkte ner till Norrköping, mötte upp finaste syster Pernilla och sedan drog ut på Skogsröjet.
Festivalen i sig var sjukt lugn och jag var mot alla odds bara salongsberusad hela helgen. Vi träffade lite gamla festivalpolare till Alex men hängde mest själva eller med folket från Sandviken som jag och Jessi träffade på SRF :D


Helgens höjdpunkt var Wild Child med W.A.S.P och hela U.D.O's spelning, sjukt röj! Förutom de två banden såg vi Hardcore Superstar, Bullet och D-A-D också. HS-publiken vet hur man röjer är allt jag kan säga!


Dags för en nöjd men sliten Emelie att sova! Bilder från festivalen kommer när Alex behagar skicka över dem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0