Tillbaka i verkligheten.

Nu är jag helt tillbaka i vardagslivet men tänkte berätta helt och fullt om min helg.
Jag hoppade på tåget, mötte upp Alex sen kom Jessica och hämtade oss i Gnosjö. Jag var helt lycklig och kunde inte sluta le, fnissa och skratta. Vi åkte hem till mamma och plockade upp lite smörgåstårta för att sedan åka hem till Jessi och Emil. Där tvättade jag lite kläder, drack lite vin och snackade massvis med skit. Vi som var där var Jag, Alex, Jessi, Emil, Viktor och Tony. Svenne kom precis innan jag och Alex gick.
På lördagen myste vi hemma på förmiddagen, drack lite kaffe med min moster. Sedan åkte vi in till Gislaved, gick på systemet och gick sen och våldgästade Madde och Danne, som var bakfulla som demoner båda två! Även här var jag så lycklig att inte ens ösregnet kunde dra ner mitt humör. Värre var det för Alex som tagit tygskor istället för sneakers!
Kvällen påbörjades hemma hos Robban och nedrans vilket galej det blev där! Bitmärken, lyror, stopp i toan, allsång, äpple- och kanelcider, inflyttningspresent, deep talk och många många många skratt! Det var precis en sån här kväll jag behövde!
Tack alla fina vänner och hoppas att ni får en fin jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0