Dag 01 – Presentera mig själv

Ja, att presentera sig själv har jag alltid tyckt varit sjukt svårt. Jag har svårt för att bestämma mig för vad som är viktigt i en presentation då jag vill göra en kort och koncis sammanfattning så att människor ska komma ihåg mig.

-Född 1990
-Kommer från Anderstorp, Jönköpings län, Småland.
-Gick ut gymnasiet med ett specialutformat slutbetyg.
-Betyget innehöll kurser som tex Kulturhistoria, Staden och Framtiden, Retorik, Grafisk produktion A/B/C och även Fotografi A och B.
-Jag har pluggat en termin Japanska på högskolan. Det sket sig.
-Nu läser jag till tidigarelärare vid Linnéuniversitetet.

-Mina tre största passioner är att fotografera, lyssna på musik och titta på tävlingar i styrkelyft.
-Året jag fyllde femton började jag tävla i Styrkelyft. (Har vunnit U-SM, tvåa på J-SM, tvåa i U/J-NM bland annat)
-Min kamera är något jag håller kärt. Den är som min dagbok.

-Jag har en stor "familj". Till den hör min mamma, min bror, våra hundar, min pojkvän, hans tre bröder och föräldrar även deras tre katter.
(-Min pappa tog livet av sig 15/6-2010 därför räknar jag inte honom till min familj längre).
-Jag är troende kristen.
-Sommaren 2010 väcktes ett stort intresse för att lyssna på hårdrock och åka Harley Davidson.

Detta är en av mina favoritbilder på mig själv.
Till vänster om mig står Alex, en underbart bra kille från Falun.
De andra två är Mike och Uffe, de var två jag bodde med på Sweden Rock. Två sjukt sköna snubbar.


Kommentarer
Postat av: Alex

Vilka trevliga ord du ger mig :) SRF i sommar vore sjukt nice!!!

2011-02-19 @ 03:06:34
Postat av: Emelie

Det är ju för att det är sant :)

Ja, verkligen! Jag dör av ångest varje gång jag får nyhetsmejlet ><

2011-02-19 @ 09:21:03
URL: http://hrgilbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0