Kääämä!

Japp, mestadels av dagen spenderades i Kalmar. JAg var naiv och trodde att vi bara skulle vara där i ett par timmar. Att jag hade fel!

Första svängen var inne i modehuset uta vid Hansa City. Jag köpte en ny plånbok som är storleken mindre än en handväska. Perfekt nu när jag har en massa vuxenkort att hålla reda på!
Det blev två par skor också, jag inspirerades av Emil och skaffade mig två par skateskor. Sjukt gutt att ha nu till våren och hösten.

Efter klädaffärerna åkte vi in till stan och åt sushi och sen ut till Hansa igen för att "gå en snabbis" på ikea. Det går inte att gå en snabbis på ikea! Vi (läs Emil) kom där ifrån 900 kronor fattigare men ett soffbord, två lampor, en stekpanna, en gryta, tre kökshanddukar, en hallmatta och en skohylla rikare.

Sista affären blev Mediamarkt där jag köpte små tråkiga sladdar och Emil ett usbminne och en kylplatta.

Nu ska vi snart gå bort till Stefan och Cecilia för att gå på Västfest! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0