Konsten att varva ner.

Ehm eller inte?
Fy fan vilken start på helgen! haha

Kom till Gnosjö runt två igår, finaste snällaste Jensan plockade upp mig och sen åkte vi till Anderstorp och dumpade min väska. Jag åkte med till Gislaved och gick hem till Stefan och Gunsan och fikade där. Stannade där hela kvällen och följer med Gunsan till skolan. Hennes klass skulle ha klassfest i två timmar så jag var 'hemlig gäst' eftersom jag hade en massa praktik där under gymnasiet. Mina små sötnosar har blivit stora!

Efter det skulle jag egentligen åkt hem till Anderstorp men nej, det var en bra idé att stanna i Gislaved och hålla sig vaken ett par timmar till. Robban plockade upp mig efter jobbet, halv elva! Klockan elva var vi hemma hos honom och softade. Vid halv tolv kom Miia och hennes australienska pojkvän Robin och naten var 'räddad'.
Robban skulle kört hem mig för han skulle vart nykter men Robin hade med sig en liter Laphroaig som han ville dela med Robban. Klart de skulle göra det, jag hade en lång men trevlig natt. :)

Kom hem till Anderstorp för två timmar sen ungefär men har varit hos Rolle en timme och hos Jessica med :)

Nu lökar jag framför tv'n för att senare åka in till Gislaved. Kvällens planer lyder i stora drag Förfest-higgins-klubben. Det ska bli en jättemysig kväll och imorgon SKA jag vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0