Voi voi voi!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här, helt enkelt för att det inte går att blogga från min brors IPad. T_T
Vad jag har gjort i sommar?

-Avslutningsdag på termin ett i bild samma dag som brorsan tog studenten.
-Bikemeet på Hihg Chaparall i fyra dagar.
-Börjat festa med Emil och Robin.
-Gymet tog emot Idrottspris under sjätte juni-firandet.
-Sweden Rock Festival med ett underbart gäng av gamla och nya människor.
-Jag var värd för midsommarfest ute i stugan med ännu ett underbart gäng vänner.
-Såg Iron Maiden i Göteborg med Alex och Max.
-Åkte sporthoj för första gången med Fidde, Jessi och Thorell.
-Har lärt mig tycka om Stockholm då jag var och hälsade på Alex i Sumpan.
-En galen kväll med alla (verkligen ALLA) roliga människor i Gislaved. 
-Jessis inflyttningsfest i "vår" nya lägenhet.
-Var resesällskap åt Calle till Nybro, gick på konstutställning i Kalmar.
-Fotade Stormhold när de hade spelning på Kapellet i Borgholm.
-Galet poolparty hos Lollo aka BarbieQ.
-Lite mera chappenfylla som innehöll White Russian-race med Robban. Vi vann VM i alkoholism de två dagarna.

Allt detta har hänt men det största är fortfarande att jag gjorde slut med Emil den 18/7-2011. Så singellivet here I come, vet inte hur mycket jag gillar det men än så länge är det rätt härligt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0