A day in.

Idag ska jag absolut inte gå ut mer än nödvändigt. Jag hade ju planen på att åka in till skolan men jag bojkottar fan snön!
Jag har en hög med skisspapper här hemma så det enda som egentligen fattas är en stompf men det får jag väl gå in och fixa med i efterhand. Kanske åker jag in till skolan imorgon? Så länge vädret tillåter :)

Emil åker hemhem idag så jag kommer att vara kvar i Nybro, helt ensam! Nä, den sötaste Emelie'n jag känner kommer hit imorgon så vi ska fika. Jag ska städa lite ikväll och baka en sockerkaka har jag tänkt :)
Ni måste verkligen gå in och kika i hennes blogg, den är underbar!

Nu ska jag försöka svänga ihop lite lunch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0