Ojdå!

Här har det inte hänt något alls på flera dagar, förlåt!
Tänkte skriva nu och sen lägga upp ett inlägg med Mellas bilder från förfesten i helgen.

Jag kom ju hem i onsdags och hängde då med Stefan och Gunsan. Träffade och fikade med Sanna då med.
På kvällen hängde jag ensam på kontoret hos Martin (Kamerahuset), jag och Mange skulle nämligen fota Stormhold's spelning. (tror för övrigt att det gick rätt bra, har 500 bilder som väntar på att genomgå gallringsprocess).

På torsdagen frukostfikade jag med Robban och åkte sedan till Anderstorp. Den eftermiddagen rensade vi i huset och slängde en massa skräp i container. På kvällen kom Sanna och hälsade på och drack kaffe. Myspys!

Fredagen spenderade jag med Elin, vi hämtade bil och åt asiatiskt till lunch. Sen på kvällen blev det crazy times med Mella, Sanne, Proppen, Janne, Eddie, Robin, Filip, Oscar och några jag inte kände. Vi förfestade hos Eddie och drog till Harry sen. Fin kväll med mycket dricka, skratt och lite dans till och med.
Jag var hemma typ halv fyra och sov till klockan var 14,30.

Eftermiddagen (min morgon) var jag hos Rolle och sen åkte jag till finaste Pinnen och tittade på Melodifestivalen med henne, Martin, Rickard och Jax (katten). Avled i min säng innan klockan slog midnatt.

På söndagen flyttade jag och Rolle mina flyttlådor från huset till mammas nya förråd som tillhör lägenheten. Sen körde Elin mig till tåget vid femtiden och jag var hemma i Nybrolägenheten runt halv nio på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0