Too much.

Okej, nu har jag tid och lust att skriva om helgen men var beredd på att det kommer att bli ett långt inlägg.

I Torsdags när jag kom till Gnosjö kom Jensan och hämtade upp mig. Vi lämnade min tunga väska i Anderstorp och åkte vidare till Gislaved. Jag åkte hem till Stefan och Gunsan men det var bara Stefan och Micca där. Vi åt jättegod kladdkaka och softade.
När Gunsan kom hem åt vi lite mackor och sedan följde jag med henne till hennes skola för att hennes klass skulle ha klassfest. Så jag hängde med 11-12åringar hela kvällen sen, det kanske låter konstigt men jag har haft en massa praktik i den klassenoch följde med som hemlig gäst. ^^

När vi kom tillbaks var jag så jävla trött att jag fick sitta och äta för att hålla mig vaken. Robban skulle komma och hämta upp mig när han slutat sitt andraskift. Miia och hennes kille Robin skulle komma och hälsa på. Miia har varit i Australien i ett år och hunnit bli tillsammans med Robin, världens softaste snubbe :)

De andra tre satt och drack medans jag var nykter och lärde känna Miia. Miia och Robin drog typ kvart över fyra på morgonen och jag somnade på Robbans soffa vid femtiden. Strax efter tio dagen efter får Robban upp mig och vi börjar fixa som jävla galningar.

Det första vi gör är att åka till Anderstorp, köpa frukostfika och sen åka till Jessica. Där åt vi frukost och hämtade mina kläder som jag glömde förra gången jag var hemma. Efter det åkte jag hem och skulle äta och duscha. Jag hälsade på Rolle också, han åkte till Degerfors på eftermiddagen för att döma på SM.

Senare på dagen duschar jag och fixar i ordning mig för att festa. Jag åkte in till Gislaved och sen åkte jag och Robban till Jensan för att förfesta (robban körde och var nykter) <3
EFter ett par timmar där åker vi ner till Higgins där Robin (australienaren) skulle spela. Efter hans spelning åkte vi till klubben och festade.
Strax innan två kollapsade Robban (troligtvis av all stress den dagen) och jag följer med honom i ambulansen till Värnamo. Jag fick ett rum att sova i på sjukhuset och jag sov väl två timmar på morgonen. Vid elvatiden kommer hans pappa dit och hämtar upp oss så vi är i Gislaved vid tolvtiden.

Senare på eftermiddagen gick jag och fikade med Emils pappa och Eva. Vi åt löksoppa och sen bjöd Bosse på semla också. :)
Jag gick och handlade lite grejer åt Robban och sen gick jag och väckte honom där hemma. :p
Vi drog igång Goldfinger och låg halvdäckade på soffan när Teddy kommer dit. En halvtimme senare är vi på väg att dra till Sunkträsket. Vi var där och såg Stormholds akustiska framträdande. Skitmysigt!

På söndagen hängde jag hos Robban fram till eftermiddagen någon gång och gick sen till Gunsan och Stefan. Jag var bara allmänt trött hela den dagen. Carroh var där med och vi pratade lite.

På måndagsmorgonen ringer jag till Rolle och går sedan till Mona och umgås med Rolle, Mona, Lina och Jesper. Sen åkte jag hem till Anderstorp, åt lunch och packade för att sen gå till gymet och sedan påbörja hemfärden till Nybro.

Jag har haft en sjukt konstig men mysig helg. Det enda jag ångrar är att jag inte sovit mer. Nätterna mellan torsdag-söndag sov jag 14 timmar, tror dock att det var värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0