Vårpeppad!

Jag är energisk så det typ sprakar om mig!
Idag har jag, ätit bra frukost, lagat god lunch, slappat, städat toaletten, moppat golv och nu har jag sorterat bort vinterkläderna och mina värsta vinterskor. Det är skitfint i hallen nu, med lite mer färg och sånt!!

Blev knappt något skåpskissande för jag har inte måtten jag behöver, så om någon vänlig själ vill hjälpa mig? Jag behöver måtten på en flaska Jack Daniels. Alltså, hur hög, bred och djup den är. Helst i centimeter :D

Istället för att skissa ska jag sätta mig och göra lite workbook, Sanna kom på hur jag ska lösa mitt problem. Hon är rätt klyftig hon alltså!


Kommentarer
Postat av: AG

Öh, den är så här hög (håller upp händerna) å så bred (håller upp, ja du fattar). Ser du inte så är den 24,5 hög och 7,5 i fyrkant.. Mätt på en 70-is

2011-03-20 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0