Artistic skillzzzz

Oj, nu är klockan sovdags och jag är fortfarande inte klar med analysen. Får skriva ner lite stödord imorgonbitti. hmm. Vad har jag gjort istället? Skickat argt/förkrossat mail till csn. cepe! Jag har även gjort en massa tråkiga och jobbiga grejer till Digitala bildbehandlingskursen. Nu verkar det bara vara någorlunda roliga grejer kvar.. Har även hunnit med att observera Svartgöl och nu precis har jag gjort min andra parafras, eller ah, den är inte helt klar, måste lägga på vattenfärgerna imorgon. Abstrakt är abstrakt!
Till sist vill jag säga grattis (en än gång) till käraste Alex som har fått sitt jobb i Stockholm och med andra ord kommer några mil närmre Småland! Wuhu! Så nu måste jag verkligen åka upp! :D
GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS



Kommentarer
Postat av: Alex

TackTack tack :D typ liks glad som på bilden var jag när jag hade fått jobb :D

2011-05-18 @ 00:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0