Bajs.

Bokstavligt talat, bajs.
Jag gick helt oskyldigt hem från affären med Carro och pratar och skrattar som sig bör. Vad händer? Jo det bränner till på tungspetsen och smakar konstigt i hela käften. Vi har inget vatten så jag står och spottar i typ fem minuter, äter lite banan och spottar ut det med. Vågade ju inte svälja ifall det skulle vara något giftigt bär eller insekt jag lyckats få i mig. 
När jag sedan kommer hem och ska knyta upp skorna ser jag att jag har fågelbajs på byxorna, fy fan.
Jag misstänker alltså att jag har bajs i munnen. Hulkade och borstade tänderna samtidigt, känner mig fortfarande smutsig.
Borde analysera.

Kommentarer
Postat av: Evelyn

tack! känns super!

2011-05-16 @ 22:38:31
URL: http://flamingoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0