Desperation.

Känner mig smått desperat efter mer Twilight, detta är inte hälsosamt! Inte okej, hade jag sagt till mig själv om jag var någon annan. Eller ah.. flummigt.

Har inte fått något gjort idag, tittade ju på film fram till klockan var halv fyra, har även hunnit titta på nästan en hel film om Salvador Dali. (Pattinson spelar Dali därav att jag såg den) Klarade inte av att titta klart på den, störd film helt enkelt.

Jag och Emil myste till det ordentligt med god mat och efterrätt. Imorgon har vi varit tillsammans i fyra år och fem månader. Jag är verkligen glad fastän samtidigt skräckslagen. Vart har de dryga fyra åren försvunnit? Jag tror ju fortfarande att jag är 17 år och missförstådd.. hm.

Nu ska jag gå och däcka i sängen tillsammans med mina kära Harry Potter-ljudböcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0