Morfar.

Åh! Så mysigt, glömde skriva det innan!

Allt började med att jag har en leverfläck vid munnen, den är kanske 3 mm stor. I vilket fall, när jag var yngre så trodde alltid morfar att jag hade såskladd runt munnen och varje gång fick jag försöka torka bort den och sen konstatera och påpeka för honom att det är en leverfläck. Eftersom de bodde mitt över gatan åt vi ofta mat där så detta kunde upprepa sig fem-sex gånger i veckan.
Vad tror ni händer idag? Jo, jag gjorde nudelwok till lunch och stekte nudlarna i soya och hade på lite extra. Ser mig snabbt i spegeln och försöker frenetiskt torka bort den där soyafläcken jag har vid munnen, eller hur var det nu igen. 
Just det, leverfläck var det ja. ^^


Kommentarer
Postat av: elin

hihi, det är som min på kinden ^^



Ja, himla dataproblem. Jag hade velat ha en kombo av båda.

2011-05-16 @ 12:12:18
URL: http://elinkortochgott.blogg.se/
Postat av: louise ström

jag vet inet hur länge mammasatt och försökte gnugga bort den stora bruna fläcken på mitt ben, som visade sig vara ett födelsemärke -.-



du har ett väldigt fint leende må jag säg

2011-05-16 @ 21:52:06
URL: http://becauswhynot.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0