Ordning och reda!

Jahapp, ehm, plugga, analys, måla, parafras... it goes on and on och har jag gjort något skolarbete än? Nej, det ska ni inte tro att jag har o.O
Istället har jag chattat och smsat med Lollo, chattat med Vicky pratat i telefon med Robban, Jessi och Karroh. Tittat på dålig tv, surfat runt på ännu sämre hemsidor, lagat mat och dammat och dammsugit. Hum.. funderar på om jag har gjort något mer..? Haft utbrott på Itunes, kollat Twitter, bloggat och bara legat i sängen utan att göra något alls. Hmm. SCHLUTT
Nu ska jag verkligen ta tag i pluggandet, jag har sagt till mig själv att jag inte får duscha förrän jag har skrivit åtminstone halva analysen. Det borde gå fort nu för jag är i stort behov av en dusch. Känns som att jag är nyhemkommen från festival/scoutläger. 
Med andra ord är jag 110% ofräsch!

In i studerandets värld hand i hand med Björk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0