Sommarpeppen.

Åh, snart är det sommar. Även om det kommer vara en stressig tid de närmsta veckorna längtar jag efter det som ska komma.
Hittills ser min plan ut som så att jag kommer hem samma kväll min bror tar studenten. (får väl ta hand om en bakfull lillebror) Efter det är det Sweden Rock med världens härligaste gäng, där ska jag träffa Alex med har jag bestämt!
Efter srf kommer en helg i Göteborg under Metaltown, även om jag inte planerar att gå på festivalen ska jag hänga i slottsskogen med min kusin.
Midsommar blir i stugan med mina fina tjejer.
Detta är mina planer, där emellan lär det bli fina dagar med mamma, badhäng och förhoppningsvis massvis med glada människor.

Kommentarer
Postat av: Soffipropp =)

Du ska träffa oss på SRF också, glöm inte det! =)

2011-05-11 @ 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0