Tentastäd gone wrong.

Hej och hå!
Jag har verkligen inte haft humör att skriva något här på senaste. Det har ju inte hänt något speciellt heller för den delen... Antar att jag skriver nu för att jag egentligen borde skriva på min workbook.

I vilket fall så har ju Spotify gått och slutat med sin gratistjänst och jag känner att jag inte har lust/råd att lägga pengar på det så nu sitter jag här helt utan någon som helst musikalisk tillfredställelse. Blandningen i datorn är just nu Foo Fighters senaste album, Katy Perrys alla album, ett album med Familjen och tre album med Volbeat. En helt okej blandning att börja med så att säga.

Kom gärna med tips!

Det är nu jag saknar min skivspelare och skivorna som ligger nedpackat hemma hos mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0