The Rock.

Tänkte berätta lite vad vi gjorde.
I lördags så fixade jag och Carro tills klockan var halv fyra och då gick vi och mötte upp Lollo. Vi satte oss vid Svarte Göl och grillade lite korv, jag fick panik över fåglarna osv osv men det var verkligen supermysigt!
Vi lullade runt och jag träffade Andreas lite snabbt och sen mötte vi upp Lollos Andreas och gick upp hit och fortsatte dricka. När vi åkt in till Kalmar så gick vi direkt till The Rock och där möttes vi av killarna i Stormhold.
När de spelade vet jag inte riktigt vad som hände med mig, jag har ont i nacken nu eftersom jag headbangade, scenen var så liten att Eddie stod på golvet och röjde loss lite grann med mig och Lollo.
Ja, det var en galen men bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0