Tradolan?

Det känns som att jag tagit Tradolan, fast det har jag inte och kommer förhoppningsvis inte behöva ta det någon gång mer i hela mitt liv!

I alla fall så är jag helt mosig i huvudet, jag har skrivit typ en tredje/fjärdedel av min workbook som ska in *trumvirvel* på tisdag! Det är flera dagar i för väg! wuhu! Jag hoppas bli klar på typ tisdag eftersom Emil ska åka iväg imorgon så får jag ju en massa tid att döda. :)

Han ska iväg på klassresa till Karlstad, jag tror att de kan få det riktigt mysigt så länge vädret är okej..

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och bara blunda och somna.


Detta är det jag har suttit och svurit åt de senaste veckorna och den blir inte 100 % rätt. ÅH!
Jag avskyr NCS.

Kommentarer
Postat av: louise ström

Förstår inte varför alla sånadär medeciner har så roliga namn!



life without pills, whoopwhoop!!

2011-05-08 @ 18:13:21
URL: http://becauswhynot.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0