Klagomål.

Haha ajdå!
Fick ett klagomålssamtal av min moster igår, hon påstår att jag inte bloggar längre. Kaaaaaaaaan ju i och för sig förstå vad hon menar.
Anledningen till att jag inte skrivit något är för att jag dag ut och dag in gör samma saker, jag har praktik.
Det är riktigt riktigt RIKTIGT mysigt och roligt men det suger all min energi.

På helgerna har jag varit hos/med Alex. Vi har sett L.A Guns när de spelade i Stockholm, vi har varit i Borlänge och festat loss. Sen var jag där nästan hela vecka 44 eftersom jag hade lov/självstudier då. Då träffade jag Sanna och Lovisa.

Nästa helg (2-4) ska vi åka till Anderstorp och hälsa på mamma för att helgen efter det ska vi gå på Motörhead's spelning på Fryshuset. Helgen efter det tänkte jag åkt hem men det verkar bli till att åka till Eksjö för att festa istället. Sedan är det jul och jag åker till Falun och ska bo på Heden (byn där Alex är uppväxt) för att fira högtiderna med hans släkt.

Såååååååå! Nu har ni blivit lite uppdaterade och jag ska hämta mig lite glass. Jag är lite mer flitig på twitter och ni kan följa mig här!


Funderar på hur det kommer vara i Dalarna under vintertiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0