Födelsedagen.

I lördags fyllde jag år, detta firade jag genom att åka upp till Sumpan och vara med Alex. På dagen var vi i Solna och jag shoppade lite där, sedan åkte vi tillbaks hem till honom och sedan vidare till Vällingby för att festa till det hos Sander.
Eftersom det var Sjöslaget i söndags var det en massa annat fint folk från Dalarna där. Det sjöngs och det shottades hela kvällen lång, jag och Alex avslutade festandet på Brommaplan och vi var hemma typ halv tolv. En viss herre tyckte ju att det var en bra idé att svepa det sista i flaskan innan vi åkte iväg!
I vilket fall hade jag en riktigt bra födelsedag! Jag väntar spänt på att kunna ta mig i kragen och framkalla bilderna från engångskameran jag hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0