Pantertanter.

Nu ligger jag lite halvdöd i sängen och väntar på att något bra på tv ska börja. Jag har verkligen haft en helt underbar helg med två av de bästa i mitt liv! Vi har inte gjort något alls speciellt men det har varit riktigt trevligt och mycket mys.
I fredags gick jag och Clibbe en liten runda på stan och sen blev det kvällsmat lagom till midnatt. Räksallad stod på menyn.
Igår var vi alla tre inne i stan och jag köpte nya byxor och en halsduk. Vi lagade riktigt god mat och drack vin, öl och white russians. Alex gjorde en egen mjölkdrink som utgick från White Russian men han hade i lite glass, en av Clibbes vindränkta mangobitar och ett hallon med. Ehm japp!
Idag har vi spelat Alfapet och bara slöat, efter många om och men skiljdes vi åt när de båda steg på varsitt tåg som gick i varsin riktning.
Jag och Clibbe har konstaterat att med hennes kropp och mitt psyke skapar vi en tant och en ungdom. Stabilt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0