Hem hem!

Har haft världens finaste helg med i stort sätt alla mina underbara vänner! Mötte Alex på tåget och på lördagen träffade vi Madde i Gislaved. Hon följde med oss hem till mamma och busade! Vid halv fem-snåret kom Robban och SHIT! Jag visste om att han skulle ha kostym på sig men ah, skakade för att det var så coolt! Han var riktigt stilig, kunde lätt spela in Blues Brothers 2 med honom och Alex i huvudrollerna!
Jag, Alex och Robban gick ner till Jessica och Maddes fest och alla var så fina, maten var god och hela kvällen var riktigt trevlig!
Igår var det ett jobbigt avsked, igen, men sen bar det hem till Anderstorp och kikade förbi Jessica och Emil innan jag stressade hem, packade det sista och begav mig mot Nybro.
En fin fin fin helg som följs upp av min första föreläsning på termin tre!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0