Hemtenta.

"Jag anser att den kunskapen som är värdefull är den som kan fördjupa en individs redan etablerade intresse, utveckla nya dimensioner av samhället och öka förståelse för kulturer, samhällsstrukturer och historia. "
Frågeställningen "vilken kunskap är värdefull"`?
"Jag anser att den kunskapen som är värdefull är den som kan fördjupa en individs redan etablerade intresse, utveckla nya dimensioner av samhället och öka förståelse för kulturer, samhällsstrukturer och historia. "
Så börjar mitt skrivande av hemtentamen i Ungdomskultur och media 7,5 hp.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den situationen jag oftast försätter mig i. På fredag är det inlämning och jag har bara skummat igenom boken som hemtentan bygger på, inte ens skrivit ovanstående citat i ett officiellt dokument och nu sitter jag och skriver i bloggen istället för på tentan.

Jag borde även förberett mig med socker i form av Cola eller energidryck men ICKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0